DZIEŃ DOBRY WSZYSTKIM:)
Z PANIĄ EWĄ OMAWIALIŚCIE A WŁAŚCIWIE PRZYPOMINALIŚCIE SOBIE O CZYNNOŚCIACH DOMOWYCH. CZY ZROBILIŚCIE WRAZ RODZICAMI PLAN DNIA?
CZĘŚĆ 1.
PORZĄDKOWANIE WIADOMOŚCI O CZYNNOŚCIACH DOMOWYCH. DOSKONALENIE UWAGI SŁUCHOWEJ, KONCENTRACJI. ROZWIJANIE SŁOWNICTWA, MYŚLENIA PRZYCZYNOWO - SKUTKOWEGO.
USIĄDŹCIE SOBIE TERAZ WYGODNIE I POSŁUCHAJCIE WRAZ Z MAMA LUB TATĄ I RODZEŃSTWEM O PRZYGODACH WASZEJ ULUBIONEJ KICI KOCI....
ZADAJEMY PYTANIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ BAJKI. MOŻEMY ZATRZYMAĆ SIĘ NA INTERESUJĄCEJ NAS KWESTII, POWTÓRZYĆ, ODNIEŚĆ DO SYTUACJI DOMOWEJ ITP.
CZĘŚĆ 2.
Zabawy tematyczne dla dzieci
Zabawy tematyczne dla dzieci wpływają na rozwój społeczno-moralny dziecka sześcioletniego. Typowym wiekiem zabaw jest okres przedszkolny. Zabawa dostarcza wielu przeżyć i jest niezbędna dla prawidłowego rozwoju dziecka. Stanowi dominującą formę aktywności. Zabawy tematyczne przyczyniają się do kształtowania uczuć, uczą bycia odpowiedzialnym za swoje czyny oraz pokonywania nieśmiałości. Jedynie taka zabawa będzie wychowująca, która umożliwi dziecku uczenie się ról społecznych. Poprzez zabawę tematyczną możemy dziecko nauczyć zachowań przez nas pożądanych. Warunkiem tego żeby zabawa była nie tylko przyjemnością dla dziecka ale również pouczająca należy od czasu do czasu modelować zabawę na początku włączyć się. :)
CZĘŚĆ 3.
ZAKOŃCZENIE ZABAWY. POSPRZĄTANIE ZABAWEK. JEŻELI DZIECKO MA Z TYM PROBLEM MOŻEMY ODNIEŚĆ SIĘ DO FILMU Z KICIA KOCIĄ. I TAK JAK NA FILMIE ROZŁOŻYĆ NA CZYNNIKI PIERWSZE CZYNNOŚCI ZWIĄZANE ZE SPRZĄTANIEM
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz